MIJEŠANA ŠARENA SALATA

Ovu salatu stvarno obožavam, jer mi u zimskom periodu ide skoro uz sve.
Mana joj je što nisam mogla dodati krastavce, karfiol i zeleni paradajz, jer je to bila želja mojih ukućana.

Morala sam se prilagoditi njima, ipak sam u manjini.

Sve u svemu, probala sam je danas i oduševila me je. Taman je slana, kisela, ma zaista je odlična :)

Ako niste spremili, probajte ovako...



Mjera je za cca 25 kg povrća, a vi prilagodite svojim potrebama i količinu povrća i preljeva...

Svježa paprika
kupus
mrkva
- po želji možete dodati i zeleni paradajz, karfiol, manje glavice crvenog luka, krastavce...

Preljev:

10 litara vode
2 litra alkoholnog octa 9%
1 kg sitne morske soli
1 kg šećera
biber u zrnu
korijander u zrnu
2 male kašičice vinobrana

Za preljev dobro izmiješati sve sastojke, da se šećer i so potpuno istope i ostaviti sa strane.

Kupus sitno izribati, mrkvu isjeći na kolutiće, a papriku na rezance. U plastičnoj kanti sve dobro izmiješati i preliti sa pripremljenim preljevom. Poklopiti poklopcem i ostaviti tako da stoji par dana.

Treći dan plastičnim krugom pritisnuti salatu i opteretiti, ja koristim plastične flaše pune vode, zatvoriti dobro hermetički poklopcem i ostaviti da stoji.

Salata bude spremna za jelo kroz 10-tak dana.

Uživajte :))))


Primjedbe

Popularni postovi