SOČNA PITA SA NARANDŽAMA

Kombinacija koju sam probala prvi put i moram reći da mi se jako dopala. Kiselkasto-slatka, sočna, jednom riječju - divna!

Ukoliko volite sočniju pitu sa više agde (kao ja), povećajte količinu za zaljev.



Sastojci:

500 gr heljdinih kora za pitu (mogu i obične)
3 narandže
3 kašike ulja
5 jaja
200 ml jogurta ili kisele pavlake
150 gr šećera
1 prašak za pecivo

Zaljev:

200 gr šećera
250 ml vode
2 kesice vanilin šećera

Prvo skuhajte zaljev - šećer, vodu i vanilin šećer stavite da prokuha i kuhajte svega 3-4 minute. Obzirom da volim sočniju pitu, ja sam stavila više šećera i vode pa sam imala i više zaljeva, a vi kako vam se sviđa.

Skuhani zaljev ostaviti sa strane da se ohladi.

Izmiksati jaja i šećer, pa dodati jogurt i prašak za pecivo i kratko miksati. Dodati sok i naribanu koricu jedne narandže, ulje, druge dvije narandže ogulite i isjeckajte na kockice pa dodajte u smjesu sa jajima. Sve fino izmiješajte i sjedinite.

Pleh nauljiti i staviti kore tako da prelaze rubove tepsije (kao kad radite gibanicu) - upotrijebila sam četiri kore jer sam radila u okrugloj tepsiji promjera 30 cm.

Malo pouljiti kore na dnu. Od ostatka kora otkidajte komadiće, natapajte u smjesu sa jajima i narandžama i redajte u tepsiju - jedno do drugog, identično kao kod gibanice. Kad iskoristite preostale kore, ako vam je ostalo smjese prelijte preko gužvarica i zatvorite pitu jufkama koje su vam prelazile preko pleha. Formiranu pitu malo pouljite odozgo.


Pitu peći na 180 stepeni oko 20-25 minuta da lijepo porumeni.

Ispečenu pitu preliti hladnim zaljevom i ostaviti da se ohladi i upije zaljev.


Sjeći na komade i poslužiti hladno.

Uživajte u ovom pomalo neobičnom desertu, ali svakako vrijednom pažnje :)








Primjedbe

Popularni postovi