PITA OD ŠIPKOVOG PEKMEZA

Fine korice od šipkovog pekmeza i fil koji možete prilagoditi vašem ukusu garantuju nezaboravan okus. Ja sam ih premazivala karamel namazom, ali ću napisati u sastojcima i originalan fil koji ide uz ove kore, pa šta kome odgovara :)




Kore:

6 velikih kašika šipkovog pekmeza
100 gr putera
100 gr šećera
7 kašika vode
500 gr brašna
1 jaje
1 kašika sode bikarbone

Za kremu (u originalnoj verziji):

7 dcl mlijeka
6 kašika brašna
250 gr putera
250 gr šećera u prahu
po želji rastopljena čokolada za kuhanje

šećer u prahu za posipanje

Šipkov pekmez, puter i šećer staviti u šerpu.
Zagrijavati i miješati dok se svi sastojci istope i fino povežu.
Skloniti i ostaviti da se ohladi.



U ohlađenu smjesu dodati vodu, brašno pomiješano sa sodom bikarbonom i jaje. Zamijesiti tijesto, prebaciti ga na pobrašnjen sto i formirati 5 loptica za 5 kora.


Na pek papiru razvaljati koru što tanje i staviti peći u rernu zagrijanu na 170 stepeni da blago porumeni.


U mojoj rerni se peče otprilike 5-6 minuta. Ostaviti sa strane i slagati jednu na drugu zajedno sa pek papirom.


Postupak ponoviti da ispečete svih 5 kora.

Pripremiti fil na slijedeći način:  brašno i malo soli razmutiti sa malo mlijeka, ostatak mlijeka staviti da zakuha i dodati smjesu sa brašnom. Skuhati kao puding i ostaviti da se ohladi. U ohlađeno dodati pjenasto umućen puter sa šećerom u prahu. Po želji dodati i otopljenu čokoladu.

Ja sam ih premazivala karamelom koji sam ranije napravila i imala u frižideru, ali u originalnom receptu ide fil koji sam i napisala.

Kore odvojiti od pek papira. Premazivati kore jednu po jednu, slagati ih, onu na vrhu ne premazujte. Opteretite kolač (kao oblandu) i ostavite da odstoje oko 4-5 sati, najbolje preko noći, da korice fino omekšaju.

Prije posluživanja posuti šećerom u prahu (možete preliti čokoladnom glazurom) i isjeći na štangle.




Primjedbe

Popularni postovi