PUDING OD PROSA SA SOKOM OD NARANDŽE I TAMNOM ČOKOLADOM

Kad poželite nešto slatko, a pri tom zdravo i bez suvišnih kalorija, ovo je pravi desert za vas!

Zasladite se bez grižnje savjesti i brige za svoju figuru... Moji ukućani su oduševljeni, a zašto se ne bi oduševili i vi?



Sastojci:


  • 150 gr prosa
  • 1/2 l sojinog mlijeka (može i obično ali sa manjim procentom m.m.)
  • 1/2 l vode
  • 5 kašika smeđeg šećera
  • 3 kašike kakao praha
  • 2 rebra tamne čokolade (preko 70% kakao mase)
  • 1 narandža (sok i korica)
  • malo soli
Zakuhati vodu, mlijeko, malo soli i šećer. Dodati oprano proso i kuhati pokriveno na laganoj vatri oko 40 minuta povremeno miješajući. Proso treba da se raskuha.

Moram reći da sam ja stavila manje tečnosti i kuhala oko 20-tak minuta, jer sam htjela da mi se ne raskuha, nego da bude taman kuhan sa cijelim zrnima.

Skuhano proso skloniti sa ringle i štapnim mikserom izmiksati. Možete izmiksati da bude sve kašasto (u slučaju da ste raskuhali proso dobit ćete upravo takvu konzistenciju), a ja sam ostavila pola-pola, nešto skašila, a nešto ostalo u zrnima. U vruće umiješati kakao prah, čokoladu, sok narandže i izribanu koricu narandže. Promiješati i vratiti na ringlu pa nastaviti kuhati još nekoliko minuta da se smjesa fino zgusne.

Silikonske kalupe za puding isperite hladnom vodom, a ako koristite plastične kalupe, malo ih nauljite pa sipajte smjesu.

Od ove smjese izađu 4 veća pudinga ili 6 manjih.



Ostaviti da se dobro ohladi, a zatim prevrnuti na tanjir i servirati uz krišku narandže.


NAPOMENA: 

Po želji možete napraviti i umak od narandže na slijedeći način: 

0,5 dl vode i 100 gr smeđeg šećera zakuhati i kuhati 10-tak minuta, a zatim dodati sok i naribanu koricu jedne narandže i vratiti da se kuha još malo.
Ohladiti.

Pri posluživanju puding preliti ovim umakom i ukrasiti narandžom. 
Nisam probala ovu verziju.

Puding možete dekorisati šlagom i voćem.

Pogodan je za spremanje dan ranije, držati ga u frižideru i izvaditi pola sata prije posluživanja.

Izuzetno je sočan i ukusan.






Primjedbe

Popularni postovi