CITRON KOCKE

Ukoliko ste ljubitelj voćnih kolača, evo jednog kolača sa limunom koji je baš onako topiv u ustima i osvježavajući.

Od sinoć me drma neka viroza praćena temperaturom, pa sam našla razlog da napravim jedan "vitamin C" kolač :D
Naravno da je pametnije napraviti limunadu, što i radim, ali kad sam vidjela brdo limuna koji su mi donijeli moji ukućani, odlučila sam da napravim i nešto slatko.

Prehlađeni ili ne, sigurna sam da će vam se dopasti ;)



Mjera je za pleh 20 x 20 cm!


Potrebno je:


  • 250 gr omekšalog putera
  • 130 gr šećera
  • 250 gr brašna
  • prstohvat soli

Nadjev:


  • 2 limuna
  • 2 jaja
  • 250 gr šećera
  • 3 kašike brašna
  • prstohvat soli
+

  • šećer u prahu za posipanje
  • 1 vanilin šećer



Uključiti rernu da se zagrije na 180°. 

Pleh premazati uljem i posuti brašnom, a možete ga obložiti i papirom za pečenje.

Pjenasto izmiksati puter i šećer, promijeniti nastavka - staviti spiralne i postepeno dodavati brašno i prstohvat soli, pa miksati da se fino sjediniti i da dobijete kuglu tijesta. Ukoliko vam je lakše možete na kraju lagano mijesiti i rukama.

Smjesu utisnuti u pleh s tim da rubove podignete 3 cm visoko. Utapkajte fino i stavite da se peče u zagrijanoj rerni 20-tak minuta da tijesto dobije blago rumenu boju.

Izvadite tijesto iz rerne i ostaviti da se prohladi do mlakog.

U međuvremenu limune operite vrućom vodom i posušite. Naribajte koricu, zatim ih prepolovine i isjecidite sok.

Pjenasto izmiksajte jaja sa šećerom, pa žicom umiješati brašno, prstohvat soli, koricu i sok od limuna. Smjesa će biti žitka, ali tako i treba.

Preliti smjesu preko mlake kore i vratiti u rernu da se peče još 30-tak minuta.

Ispečen kolač izvaditi iz rerne i ostaviti da se ohladi. Prije posluživanja isjeći na 16 kocki i obilno posuti šećerom u prahu i vanilin šećerom. Dekorisati komadićima limuna.

Tijesto je divno, prhko i topi se u ustima, a sam kolač je fino sladak, nije previše kiseo...fantastičan je :)






I još malo :) Jeste li za griz??? 



Primjedbe

Popularni postovi