ROLADA SA MALINAMA

Osvježavajuća rolada sa malinama i umakom ... nešto jednostavno, a pritom jako ukusno i zaista se nećete postidjeti ako je servirate i zahtjevnim gostima.




Biskvit:

  • 6 jaja
  • 6 kašika šećera
  • 6 kašika brašna
  • 1 prašak za pecivo

Nadjev:

  • 2,5 dcl slatkog vrhnja za šlag
  • 1 kesica kremfixa
Za premaz:

  • 6-7 kašika džema od malina, trešanja, borovnica ili jagoda

Umak od malina:

  • 250 gr malina
  • 6-7 kašika šećera
  • 1 vanilin šećer

U posudu za miksanje staviti cijela jaja i šećer pa miksati na najvećoj brzini 15-20 minuta, što duže to bolje. Smjesa treba da posvijetli, naraste i bude vazdušasta.

Brašno pomiješati sa praškom za pecivo, lagano ga dodati smjesi i na najmanjoj brzini mikserom samo sjediniti.

Pleh za pečenje obložiti pek papirom, izliti smjesu i poravnati.



Staviti u rernu zagrijanu na 180° da se peče oko 10-12 minuta (za moju rernu je to sasvim dovoljno, a vi najbolje znate kako vaša peče).



Ispečen biskvit prebaciti na kuhinjsku krpu (ne morate je vlažiti), okrenite ga i skinite papir, pa ga ponovo vratite u prvobitni položaj i uz pomoć krpe blago zarolajte i ostavite da se potpuno ohladi.

Moram reći da sam ja biskvit samo pokapala sporadično ekstraktom maline, pa sam dobila te crvene tačkice po vrhu biskvita, što nije obavezno, ali je meni dalo još jaču aromu maline. Vi uradite kako vam se više sviđa.

Za umak stavite maline u blender, dodajte šećer i vanilin šećer i izblendajte. To je najjednostavnije, ali i najbolje bar za mene ;)

Slatko vrhnje izmiksati uz dodatak kremfixa, pa od umaka odvojite 5-6 kašika i stavite u vrhnje i sve skupa mikserom sjedinite.


Ohlađen biskvit odmotajte i premažite ga džemom.


Preko džema namažite nadjev od slatkog vrhnja.



Po želji možete poredati i svježe maline po vrhnju, ja nisam.

Roladu zarolajte i ostavite u frižider na sat vremena.

Na kraju pospite šećerom u prahu, režite na kriške i servirajte na tanjir uz umak od malina.








Primjedbe

Popularni postovi