NAJJEDNOSTAVNIJE PRHKE KIFLICE

Tijesto je od samo tri sastojka: brašna, vode i margarina ili putera. Ne soli se i ne šećeri se, što znači da je tijesto odlično i za slane i za slatke verzije.

Pravila sam rolnice i kiflice od ovog tijesta i stvarno su fantastične.

Možete navečer napraviti tijesto i ujutro praviti i peći kiflice. Poenta je da tijesto mora odmarati u frižideru minimalno 5 sati.



Sastojci:



  • 250 gr margarina ili putera
  • 2 dcl hladne vode
  • 450 - 500 gr brašna

Nadjev:

  • džem po želji
  • kokos
Pomiješala sam kokos i džem i bilo je super, vi naravno radite kako vam se sviđa.

+

šećer u prahu i vanilin šećer


E sad bitna napomena:

Tijesto možete praviti na dva načina:

1. način - ako želite da vam se tijesto lista kao lisnato, koristite hladan puter izrezan na kriške, brzinski umijesite tijesto (ništa posebno ne gnjaviti) i neka odstoji u frižideru 5 sati. Potom ga samo razvaljate, formirate kiflice i pečete.

2. način - to je ovaj moj: otopite margarin ili puter i malo ga prohladite, a zatim ga dodate brašnu sa vodom i zamijesite rukom glatko i fino tijesto. Ostaviti da odstoji 5 sati u frižider kao i u prvoj verziji, s tim što ga ja usput par puta samo rastanjim rukom i složim kao lisnato tijesto i opet vratim u frižider.

Tijesto pripremite prema verziji koja vam se viđe sviđa i nakon odmaranja u frižideru minimalno 5 sati, a može i preko noći, izvadite tijesto i ostavite na sobnoj temperaturi da malo omekša, jer se u frižideru prilično stvrdne.

Moje je izgledalo ovako nakon vađenja iz frižidera (pravljeno na način br. 2).

Podijelite tijesto na dva dijela.


Prvi dio tijesta rasklagijajte u oblik pravougaonika pa ga isjecite na kvadratiće.



Nadjevajte rolnice džemom i kokosom ili samo džemom i zarolajte.



Redajte na pek papir.

Drugi dio tijesta razvaljajte u krug i sjecite na trokutiće.

Nadjevajte i formirajte kiflice.



Peći u rerni zagrijanoj na 180 stepeni oko 15-tak minuta, neka ostanu svijetle.

Vruće uvaljati u šećer u prahu zamirisan vanilom.






Primjedbe

  1. Nedavno sam probao napraviti dodatak umjesto slatkog nadjeva(recept moje mame)dodati fetu ili šnitu sira a na njoj komadić suhog mesa ili šunku za picu.Sve zamotati zajedno.Odlično ispadne i veoma ukusno.Ljiljana,večeras pravim slatke sa kokosom...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na povjerenju Robert :) Sviđa mi se i tvoja kombinacija u slanoj varijanti :D
    Veliki pozdrav i uživaj ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi