TORTA "EGIPAT"

Od kako sam na internetu vidjela recept za ovu tortu, imam želju da je napravim.

Rođendan mi je bio prije 2 dana i izbor je pao na ovu tortu. U originalnom receptu idu 2 kore, a ja sam napravila izmjenu (u strahu da ne bude mala i niska torta) napravila 3 kore, s tim da je jedna (u sredini) napravljena sa kokosom što je dalo dodatni štih ovoj fantastičnoj torti!

Adekvatno tome povećala sam i količinu kreme, pa je bila savršena - kremasta, ukusna i prilično visoka. Još jedna moja izmjena je da sam osim mljevenih oraha, u kore stavila mljevene čokoladirane lješnjake.

Uvjerila sam moje ukućane da postoje savršene torte i bez čokolade - pojela se odmah tokom dana.

To je to:



Peku se 3 kore u kalupu promjera 28 cm - (2 sa orasima i lješnjacima i 1 sa kokosom)


Sastojci za smeđu koru:


  • 5 bjelanjaka
  • 5 kašika šećera
  • 1 kašika brašna
  • 50 gr mljevenih oraha
  • 50 gr mljevenih čokoladiranih lješnjaka (možete staviti samo mljevene orahe - u tom slučaju 100 gr mljevenih oraha)

Sastojci za bijelu koru:


  • 5 bjelanjaka
  • 5 kašika šećera
  • 1 kašika brašna
  • 100 gr kokosovog brašna

Žuta krema sa vanilom:


  • 15 žumanjaka
  • 15 kašika kristal šećera
  • 12 punih supenih kašika gustina
  • 900  ml mlijeka
  • 375 gr putera 
  • 7,5 kašika šećera u prahu
  • 1 bočica ekstrakta vanilije


Bijela krema:


  • 450 ml slatkog vrhnja za šlag
  • 300 gr šećera
  • 150 gr jezgre oraha

Prvo pripremite žutu kremu, jer se mora dobro ohladiti.

Izmutiti žicom žumanjke, pa dodati gustin i 300 ml mlijeka pa sve dobro izmješati da nema grudvica.

U šerpu staviti mlijeko sa kristal šećerom, pa kada prokuha sipati smjesu sa žumancima i kuhati na srednje jakoj vatri, neprestano miješajući žicom da se zgusne malo više od pudinga. Morate konstantno miješati da se ne stvore grudvice.

Skuhanu smjesu pokriti streč folijom i ostaviti da se ohladi na sobnoj temperaturi. Ja sam ohladila do mlakog, a onda ubacila u zamrzivač da se dobro ohladi (da ubrzam proces pripreme).


Pripremiti i grilijaš na slijedeći način:

U šerpu staviti 300 gr kristal šećera i na laganoj vatri zagrijavati da se karamelizira. Vodite računa da vam puno ne potamni jer će dobiti gorak okus što će pokvariti cijelu tortu. Dakle, na laganoj vatri otapati da se šećer istopi i skloniti sa ringle. U karamel sipati jezgru oraha, sve dobro izmiješati i istresti na pek papir, poravnati i ostaviti da se ohladi i stvrdne. Zatim izlomiti na komade i usitniti (samljeti) u blenderu. Ostaviti sa strane.


Dok se hladi žuta krema, pripremite kore.

Dobro izmiksati bjelanjke sa prstohvatom soli, pa dodati šećer i miksati da se dobije čvrst snijeg. Potom sipati mljevene orahe i lješnjake, dodati kašiku brašna i žicom lagano izmiješati da se fino poveže.

Sipati u papirom obložen kalup promjera 28 cm i peći na 180° 15-tak minuta (pazite da ne prepečete kore jer će se skupiti, kad se kora počne odvajati od stranice kalupa - pečena je).

Ispečenu koru staviti na suhu krpu posutu kristal šećerom, odstraniti papir i ostaviti da se potpuno ohladi.


Za kokos koru umjesto oraha i lješnjaka sipajte kokosovo brašno, ostali postupak je isti.

U posudi izmiksati omekšali puter i šećer u prahu pjenasto, pa u njega sipati kašiku po kašiku ohlađenog žutog fila i miksati neprestano da se fino sjedini i poveže. Na kraju sipati ekstrakt vanile i još malo izmiksati. Krema je gotova.

Izmiksati slatko vrhnje do čvrstog stanja, zatim u njega dodati pripremljeni grilijaš (ostaviti 3 kašike grilijaša sa strane za posuti tortu na kraju). Izmiješati i bijeli fil je gotov.

Slagati tortu na slijedeći način:

Tamna kora - žuti krem - bijeli krem - kora od kokosa - žuti krem - bijeli krem - tamna kora - žuti krem - bijeli krem.


Posuti odvojenim grilijašom i dekorisati po želji. Ja sam od ulupanog vrhnja odvojila nekoliko kašika pa dekorisala tortu na kraju. U dekoraciji sam koristila i par jaffa keksa, čokoladirane lješnjake i čoko mrvice.

Staviti u frižider da se dobro ohladi i stisne, najbolje da prenoći.

Probajte i oduševite i sebe i goste!









Primjedbe

Popularni postovi