LEDENA BANANA KOCKA


Lagana, osvježavajuća i bez ulja ili margarina :)

Za svaku preporuku i naravno...pročitajte napomenu na kraju recepta ;) 





Kora:


  • 6 bjelanjaka
  • 8 kašika šećera
  • 8 punih kašika brašna
  • 4 pune kašike kokosovog brašna
  • 1 kafena kašika kakao praha

Krema od banana:

  • 5 dcl mlijeka
  • 3 banane
  • 5 kašika šećera
  • 3 vrhom pune kašike gustina

Vanil krema:

  • 5 dcl mlijeka
  • 6 žumanjaka
  • 1 puding od vanilije
  • 2 vrhom pune kašike gustina
  • 6 kašika šećera
  • 300 ml slatkog vrhnja

Dekoracija:

  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 1 kašika ekstrakta banane
  • kokosovo brašno
  • ribana bijela čokolada (50 gr)

Bjelanjke umutiti u čvrst snijeg, pa postepeno dodavati šećer i mutiti sve dok se šećer istopi. Dodati prosijano brašno, kakao, kokos i lagano umiješati u smjesu špatulom.

Istresti u nauljen i pobrašnjen pleh za pečenje dimenzija 24 x 36 cm i peći na 150° oko 30 minuta.
Ostaviti da se ohladi.


Krema od banana:

Banane isjeći na kolutiće i staviti ih u mlijeko da zakuha sve skupa. Prethodno od mlijeka odvojiti 1 dcl i u njemu razmutiti gustin i šećer, pa skuhati kremu neprestano miješajući žicom da se poveže.



Toplu kremu od banana premazati preko ohlađene kore i staviti u frižider da se fino stisne.



Vanil krema:

U 1 dcl mlijeka razmutiti žumanca, prah za puding, gustin i šećer. Ostatak mlijeka zakuhati, pa skuhati kremu. Ostaviti da se ohladi pokrivena streč folijom. 
Slatko vrhnje izmiksati, pa ga dodati u ohlađenu kremu i izmiksati sve skupa. 

Kremu od vanilije premazati preko stisnute kreme od banana i ostaviti u frižider.

Vrhnje za šlag izmiksati, dodati ekstrakt banane (ako volite slađe dodajte i šećera - ja nisam) pa premazati preko vanil kreme.

Odozgo posuti kokosom i ribanom bijelom čokoladom. 


E sad ide NAPOMENA: 

* - u originalnom receptu (iz nekog starog časopisa), u koru se stavljaju sjeckani orasi, koje sam ja zamijenila kokosovim brašnom, jer mi se u ovoj kombinaciji sastojaka činila boljim rješenjem i zaista je kora super.

** - u vanil kremu u orig.receptu nije pisalo da idu žumanci, ja sam ih dodala (nisam znala šta s njima) i krema je bila baš gusta i kompaktna i kad sam je ohlađenu sjedinila sa izmiksanim vrhnjem, bila je baš dobra. Ostalo mi je grudvica u kremi što se vidi i na slikama, ali može proći i kao da sam tako baš htjela :D Trebala sam vjerovatno još miksati da se usitne grudvice, ali...onda bih previše izmiksala vrhnje, pa bih morala razrjeđivati. U svakom slučaju krema je odlična i čvrsta.

*** - Za bogatiji ukus kreme možete u nju dodati i topljenu bijelu čokoladu.

**** - Krema od banana bude bijela, ali obzirom da sam kolač pravila jučer, a danas fotografisala, primjetila sam da je krema malo potamnila (zbog banana), što ne umanjuje njen ukus...naprotiv :) 


To bi bilo to, a sada drage moje...uživajte u ovim divnim kockama :) Kremaste su, ledene, poput sladoleda od banane.





I na kraju ....




Primjedbe

Popularni postovi