VOĆNE ŠLAG KOCKE

Osvježavajući voćni kolač... :)

Kombinirajte bilo koje sezonsko voće.




Biskvit:

  • 4 jaja
  • 1 šolja šećera (mjera je šolja od 2 dcl)
  • 1/2 šolje ulja
  • 1/2 praška za pecivo
  • 1 šolja brašna

Voćni fil:


  • 1 kg očišćenih višanja
  • 1,5 šolja šećera
  • 2 pudinga od maline

Šlag krema:


  • 500 ml slatkog vrhnja za šlag
  • 1 manja čaša pavlake (180 gr)
  • 1/2 šolje šećera

Dobro izmiksati cijela jaja i šećer. Dodati ulje, još kratko miksati i na raju brašno pomiješano sa praškom za pecivo i na najmanjoj brzini samo sjediniti sastojke.

Pleh obložiti papirom ili premazati uljem pa posuti brašnom i sipati smjesu.

Peći na 180° oko 20-tak minuta.

Ispečen biskvit ostaviti da se ohladi.


U šerpu staviti očišćene višnje i šećer, pa kad prokuha ostaviti da kuha oko 5 minuta.

U posebnu posudu istresti prah za puding, dodati 1/2 šolje vode, izmješati da nema grudvica i sipati u višnje. Skuhati kao puding, bit će malo gušće od pudinga a tako i treba.

Vruć nadjev sipati preko biskvita.

Kad se voćni nadjev ohladi i stisne, pripremiti šlag.

Izmiksati slatko vrhnje sa pavlakom i šećerom da bude čvrsto. Premazati preko voćnog nadjeva (dio ostaviti za dekoraciju).

Isjeći na koce, dekorisati ostatkom šlaga i na vrh svake kocke staviti po jednu višnju.

Rashladite se i vi :)


Ja ne bih bila ja, da nema napomene:

U originalnom receptu koji sam našla u nekim dnevnim novinama, u sastojcima smjese za biskvit piše 2 ŠOLJE BRAŠNA...iako mi se to činilo puno kad sam dodavala (smjesa je bila pregusta), ipak sam poslušala recept i zažalila.

Biskvit je bio tvrđi i suh tačnije "hljebast", tako da mislim da bi šolja brašna bila dovoljna, a u krajnjem slučaju možete peći bilo koji biskvit koji vam se dopada kao podlogu za ovaj kolač.



Primjedbe

Popularni postovi