AROMATIČNI PEČENI DŽEM OD ŠLJIVA

Znam...nije me dugo bilo, ali ljeto je, odmori, uživanje, opuštanje. Zaboravila sam na internet, laptop, kuhanje (kuhala sam samo u izuzetnoj potrebi).
Svemu dođe kraj, pa tako i odmoru. Septembar je i krećemo ispočetka.

Druga stvar kojom sam bila zaokupljena je iščitavanje i razmišljanje o HRONO ISHRANI kao mom budućem opredjeljenju u promjeni načina života. Više o tome možete pročitati na internetu i za par dana ću početi objavljivati recepte u sklopu hrono ishrane.

Definitivno će na mom blogu biti mnooooogo manje slatkiša, a puno više zdravih obroka, dobro izbalansiranih. Neću zaboraviti sve one koji vole sladak zalogaj, naći će se tu ponešto i za njih.

Pa prije nego krenemo sa hrono receptima, evo još nešto za sve ljubitelje džemova. Prejednostavan, a zaista fenomenalan džem od šljiva morate probati. Zamirisan rumom, vanilom, suhim grožđem i cimetom osvojit će sva vaša čula. Jednostavnost i brzina pripreme su ono što će u startu privući sve one koji ne vole puno vremena provoditi u kuhinji.

Odličan je za palačinke, kolače, kao namaz za doručak ili večeru.




Količinu prilagodite svojim potrebama, količina šećera zavisi od slatkoće šljiva, moj omjer je bio slijedeći:



  • 2 - 3 kg zrelih šljiva
  • 500 gr šećera
  • 1/2 bočice ekstrakta vanile
  • 1/2 bočice ekstrakta ruma 
  • 100 gr suhih grožđica
  • 1 velika kašika cimeta (zavisi koliko volite, ja ga obožavam)


Šljive dobro oprati i izvaditi košpe. Polovice šljiva poredati u dublji pleh i posuti suhim grožđem, šećerom i pola mjere cimeta.




Neka tako odstoje 30-tak minuta (a možete i preskočiti ovaj korak ako vam se žuri). Ostavim ih da odmore tako, jer u međuvremenu puste malo soka što ubrzava sam proces pripreme.

Rerna treba biti zagrijana na 180°.

U vruću rernu staviti pleh i pustiti džem da se peče oko 35-45 minuta. Za to vrijeme samo dva puta izvucite pleh, drvenom kuhačom promiješajte malo i vratite nazad.

Gustina je dovoljna kad povučete kuhačom kroz sredinu, a pleh na tom mjestu ostane vidljiv i suh. Naravno da možete vrijeme pečenja prilagoditi svom ukusu, ovisno da li volite gušći ili rjeđi džem. Ja sam ga pekla samo 30 minuta i bio je odličan.

Pečen izgleda ovako:


U vruć džem staviti vanilu, rum i preostali cimet, pa sve dobro promiješati. 

Sipati u zagrijane staklenke (zagrijem ih u mikrovalnoj), dobro zavrnuti poklopcem i okrenuti ih naopako da odstoje 10 minuta.

Potom ih vratiti u prvobitni položaj, zamotati nekom dekom i ostaviti da se tako potpuno ohlade (najbolje do sutra).

Uživajte u ovom džemu na milion načina.

Enjoy!


Primjedbe

Popularni postovi