MUSAKA SA KELJOM I KARFIOLOM

Nema me, nema, pa me ima :D

Nije da ne kuham, nije da nisam vrijedna, ali jednostavno ne stignem ispisati niti poslikati sve što spremim. Ne znam šta se događa, jer obično zimi imam više vremena nego ljeti, ali kod mene izgleda sve kontradiktorno.

Ne ide mi na ruku ni ovaj mrak koji relativno rano pada, pa mi je osvjetljenje za slikanje skroz loše i izbjegavam fotografirati.

Ipak, uspjela sam iskoristiti neke "svijetle" dane za recepte koje ću sada objaviti :)

Musaka sa keljom i karfiolom, jako fina povrtna varijanta musake, za koju sam sigurna da će vam se dopasti. I zdrava i ukusna...sasvim dobar ručak :)





Sastojci:


  • 1 srednja glavica kelja
  • 1 srednja glavica karfiola
  • 1 glavica crvenog luka
  • 1 mrkva
  • 4 režnja bijelog luka
  • 500 gr mljevenog mesa
  • so + bio začin
  • biber
  • suhi korijander
  • 2 dcl vrhnja za kuhanje /10% m.m./
  • malo ulja


Kelj i karfiol očistiti, pa kelj isjeći na trake srednje debljine, a karfiol podijeliti na cvjetove.
Obariti oko 5 minuta oboje, ja sam kuhala na pari.

U tavi zagrijati malo ulja, pa prodinstati mljeveno meso sa sitno sjeckanim bijelim i crvenim lukom i mrkvom, začiniti i skloniti sa ringle.

U nauljen pleh poredati polovinu obarenog karfiola i kelja, posoliti, pobiberiti, posuti cijelom smjesom od mljevenog mesa, pa odozgo poredati ostatak karfiola i kelja. Odozgo posuti bio načinom i biberom, pa sve preliti sa vrhnjem za kuhanje.



 Peći u rerni zagrijanoj na 190° oko 30 minuta da lijepo porumeni.


 Servirati toplo. Sočno i baš ukusno jelo :)

Dobar tek :)



Primjedbe

Popularni postovi